سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز روزانه ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک در گیلان

معاون استاندار گیلان با تاکید بر افزایش توان تولید داخلی گفت: روزانه ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک در این استان مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان عصر دیروز در جریان بازدید از یکی از واحد‌های تولید ماسک در گیلان گفت: نیاز مردم به ماسک با افزایش توان تولید داخلی تامین می‌شود.

او با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده جمعی افزود: اهتمام داریم با افزایش توان تولید داخلی استان، نیاز مردم گیلان به این محصول تامین شود.

معاون استاندار گیلان اظهار داشت: ششمین واحد تولید ماسک استان با ظرفیت تولید ۵ هزار عدد ماسک به صورت روزانه راه اندازی شد که امکان افزایش توان تولید تا ۵۰ هزار عدد در روز را نیز دارد.

فرزام صفت با بیان اینکه خط تولید ماسک در این واحد با تلاش نیرو‌های بومی استان و تکیه بر توان داخلی راه اندازی شده است، گفت: در تلاش هستیم مسئله مواد اولیه و پارچه کافی برای ادامه فعالیت پرشتاب این واحد تامین شده و تولید تا ۵ برابر میزان کنونی افزایش یابد.

او تاکید کرد: اهتمام داریم با افزایش توان تولید داخلی استان، نیاز مردم گیلان به این محصول برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان میزان استفاده از ماسک را متاثر از فرهنگ مردم و آگاهی از این واقعیت که ماسک در مهار شیوع کرونا موثر است، دانست و تصریح کرد: در گیلان به طور متوسط روزانه ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک مورد نیاز است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.