سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه در هنگ مرزی پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرز‌ها از موضوعات اساسی کار مرزبانی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته ایم قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی و امنیتی را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر قاچاق در مرز‌های این استان و برقراری امنیت در نوار مرزی باشیم.

او گفت : مرزداران هنگ مرزی پاوه موفق به کشف و ضبط یکصد و سیزده هزار و دویست نخ سیگار، بیست و هفت دستگاه تلویزیون، هشت دستگاه موتور کولر گازی، یکصد و سی کیلوگرم گردو، شصت بسته پوشک، یازده ثوب البسه، بیست و چهار دستگاه آبمیوه گیری، دوازده دستگاه همزن، هشتاد و نه قطعه لوازم یدکی خودرو (یاتاق- شاتون- کویل- اویل پمپ- رینگ پیستون) و نوزده دستگاه رسیور قاچاق شدند.

الهی افزود : برقراری امنیت در مناطق مرزی مستلزم زحمات شبانه روزی مرزداران و همدلی با مرزنشینان می‌باشد که در این راستا مرزداران ما با حضور همه جانبه خود در سخت‌ترین شرایط موفق شده اند به این امنیت پایدار دست یابند.

او افزود : کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را پنج میلیارد و صد میلیون ریال برآورد کرده اند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.