سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در کمین است

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت : از ابتدای شیوع کرونا در کشور هر زمان مردم توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه را جدی گرفتند شاهد روند رو به کاهش و کنترل این بیماری بودیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاری فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از ابتدای شیوع کرونا در کشور هر زمان مردم توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه را جدی گرفتند شاهد روند رو به کاهش و کنترل این بیماری بودیم، اما متاسفانه در نتیجه عدم توجه عده‌ای به هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی و مجدداً شاهد اوج گیری و رونده فزاینده آمار مبتلایان به این بیماری هستیم و روز به روز قربانی می‌گیرد.

او گفت : این نکته را باید توجه کنیم که هر ۳۰ ثانیه در کشور یک نفر به ویروس کرونا مبتلا میشود و بسیاری از ناقلان بی علامت در انتقال این ویروس به سایرین هستند، نیروی انتظامی اسلام آباد غرب در این بحران در کنار سایر بخش‌ها با همه توان در مقابله با ویروس کرونا پایه کار هستند.

یاری افزود : همه ما موظف به ملاحظات بهداشتی و پیشگیرانه‌ای که از رسانه‌ها توصیه می‌شود را به عنوان یک وظیفه رعایت که به یاری خداوند و همکاری مردم و مسئولان شاهد ریشه‌کن شدن هرچه سریعتر این بیماری باشیم.

او افزود : شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت قرمز قرار دارد، لذا به خاطر خود و خانواده هایتان در مراسم عزا و عروسی شرکت نکرده، دست‌ها را مرتبا شستشو و از ماسک و دستکش حتما استفاده فرمایید .

انتهای پیام/د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.