سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت دو کرونایی دیگر در خراسان جنوبی

با فوت دو بیمار کرونایی دیگر در خراسان جنوبی، فوت شدگان کرونا در استان به ۶۲ نفر رسید.

دهقانی سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان افزایش یافته و از ابتدای شیوع کرونا، ۶۲ نفر فوت کرده اند.

او با اشاره به اینکه شاهد تشدید بیماری کرونا در خراسان جنوبی هستیم، افزود: هم اکنون ۲۰۷ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۵ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا و ۱۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند.

دهقانی بیان کرد: تا ۱۲ تیرماه، ۵۸ مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بودند که در ۴۸ ساعت گذشته ۷ مبتلای قطعی به این آمار اضافه شده است.


بیشتر بخوانید


سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی هشدار داد وضعیت کنونی کرونا در استان نگران کننده است و شرایط به سمت تشدید بیماری پیش می‌رود و بیماران حاد تنفسی روز به روز در حال افزایش هستند.

او با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های ویژه در برخی بیمارستان‌ها پر شده است، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم با زدن ماسک در تجمعات و خودداری از حضور در اماکن عمومی پر خطر، کمک کنند تا آسیب کمتری به بیمارستان‌ها و کادر درمانی وارد شود.

بر اساس آخرین نقشه وضعیت کرونا در خراسان جنوبی هم اکنون ۶ شهرستان بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان، سربیشه و خوسف در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، قاین، بشرویه و درمیان در وضعیت نارنجی (پر خطر) و زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سامی
۱۹:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید..چرا امار اعلام نمیشه همه این افزایش برا اینه که تالارا بسته یه و عروسی یا در خونه باغ یا در خونه می گیرن اگر تالارا باز بشه و دو تا مامور بهداشت بزارن وبا نصف ظرفیت با ساعتی کمتر برگزار شه امار کمتر خواهد بود اگر در هر خونه برا عروسی ۵۰نفر باشن خیلی انتقال ویروس بیشتره