سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی: مجموعه اختصاصی برای رشته هاکی وجود ندارد

عضو تیم ملی هاکی گفت: نیاز است که یک مجموعه اختصاصی برای رشته هاکی در بخش سالن و چمن فراهم شود.

یعقوب بهرامی عضو تیم ملی هاکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ورودش به  این رشته ورزشی  اظهار کرد: سال ۷۹ از طریق چند نفر از دوستانم وارد رشته هاکی شدم. از سال ۸۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان درآمدم و در حال حاضر در رده بزرگسالان فعالیت می کنم. حدود ۱۸ سال است که عضو تیم ملی هستم.

او درباره مسابقات آینده تیم ملی هاکی افزود: بهمن ماه مسابقات جام جهانی  را در بلژیک پیش رو داریم. فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا اردو‌ی تمرینی تیم ملی تعطیل شده است.

بهرامی درباره تعویق مسابقات و تعطیلی اردو‌ها گفت: تعویق مسابقات  اتفاق خوبی برای رشته‌های ورزشی  نیست. مکان مناسبی برای تمرین وجود ندارد  نمی‌شود فقط به تمرینات بدنسازی و دو اکتفا کرد. نیاز به سالن ورزشی برای تمرین داریم.

بهرامی درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی هاکی ادامه داد: قرار بود ماه گذشته اردوی تیم ملی هاکی برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. فدراسیون هاکی به دنبال کسب مجوز برای برگزاری اردو‌ها در شهر‌های مختلف است.

عضو تیم ملی هاکی افزود: لیگ هاکی نیز قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات  هم به تعویق افتاده است.

بهرامی گفت: در سال ۹۸ هاکی قهرمان آسیا شد، اما پاداش قهرمانی ما داده نشد. از فدراسیون هاکی انتظار دارم که مطالبات و حقوق ورزشکاران را پرداخت کند.

او با اشاره به وضعیت و مشکلات تیم هاکی افزود: رشته هاکی سالن تخصصی برای تمرین و مسابقات ندارد. همچنین زیر ساخت‌های مناسبی برای زمین چمن هاکی وجود ندارد. به یک مجموعه اختصاصی که هم زمین چمن و هم سالن مناسبی برای رشته هاکی داشته باشد نیاز داریم. با داشتن زمین اختصاصی برای هاکی آینده این رشته تضمین می‌شود، زیرا از این طریق فدراسیون می‌تواند با اجاره زمین‌ها بودجه مناسبی برای تیم ملی تامین کند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشد.

سالنی که برای برگزاری اردو انتخاب می شود مکانی است که فوتسالیست‌ها و هندبالیست‌ها در آنجا تمرین می‌کنند و خانه هاکی مختص فدراسیون نداریم. هاکی به یک خانه تخصصی نیاز دارد.

بهرامی گفت: هاکی تنها رشته‌ای است که در رشته‌های تیمی مدال جام جهانی دارد، اما توجه ویژه‌ای به این رشته نمی‌شود. اکنون هاکی در جهان جایگاه سوم را دارد. نیاز داریم مسئولان فدراسیون هاکی و وزارت ورزش توجه بیشتری به بازیکنان مدال آور این رشته داشته باشند.


بیشتر بخوانید 

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.