سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۱۲ تهران خبر داد؛

تبدیل ویلای مهندس صادق به کارگاه فرهنگی

سعادتی از تبدیل ویلای مهندس صادق به کارگاه فرهنگی پس از مرمت و بازسازی خبر داد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه  ۱۲ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت ویلا علی اکبر صادق در خیابان فردوسی گفت: ویلا مهندس صادق آخرین اثر اوست که از سال ۹۷ کمیته امداد آن را در لیست مزایده برای فروش قرار داد.

شهردار منطقه  ۱۲ تهران افزود: این خطر وجود داشت که بعد از فروش ملک خریدار آن برای تخریب و ساخت درخواست مجوز کند که به همین دلیل شهرداری منطقه در همان زمان نامه ای به مدیریت وقت کمیته امداد نوشت و در آن درخواست شد تا ویلای مهندس صادق از فهرست فروش خارج شود.

سعادتی ادامه داد:  در آن زمان اعلام شد که برای ویلای مهندس صادق پروانه تخریب و نوسازی صادر نمی شود.

او با اشاره به این نکته سرمایه گذار برای مرمت و بازسازی ویلای مهندس صادق اعلام آمادگی کرده است، گفت: ویلای مهندس صادق پس از مرمت و بازسازی به کارگاه فرهنگی بدل می شود و خدمات مرتبط با گردشگری ارائه کند.

علی‌اکبر صادق از طراحان محله چهارصددستگاه در پیروزی و همکار در پروژه‌های، چون ساخت آرامگاه سعدی، شعبه مرکزی ساختمان بانک مسکن در خیابان فردوسی، ساختمان الحاقی شرکت ارتباطات زیرساخت در ابتدای خیابان ناصرخسرو و ... است.

خانه صادق تنها کار باقیمانده ویلایی مهندس صادق به متراژ ۲۲۲۴ متر است که به قیمت ۱۶ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است این خانه در خیابان فردوسی، خیابان صادق، پلاک ۸ و ۱۰ است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.