سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قرآن کریم در همدان برگزار شد

مسئول امور قرآنی اداره اوقاف استان همدان از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: روز گذشته با حضور خواهران و برادران مرحله شهرستانی این مسابقات در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

او با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم برگزار شد گفت: در رشته‌های دعاخوانی و ترتیل به طور مستقیم افراد وارد مرحله استانی می‌شوند و مرحله شهرستانی ندارد.

مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: امسال‌نام نویسی به صورت اینترنتی بود و تعدادی از علاقه‌مندان جا ماندند و به همین دلیل شرکت‌کنندگان نسبت به قبل کمتر شدند.

او با اشاره به اینکه نفرات ممتاز به مرحله استانی که ۳۰ مرداد برگزار می شود راه می یابند افزود: شهرستان ملایر روز پنج‌شنبه مسابقات شهرستانی را برگزار کرد و به دلیل اینکه تعداد شرکت‌کنندگان اسدآباد کم بود با شرکت کنندگان همدان تجمیع شدند.

جمالی با بیان اینکه ۲۰ تیرماه مسابقات نهاوند و تویسرکان نیز به صورت تجمیعی برگزار خواهد شد عنوان کرد: مسابقات شهرستان‌های رزن و فامنین هم روز ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه تقریبا ۲۰ نفر از مرحله استانی انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند گفت: امیدوارم نمایندگان استان همدان در مرحله کشوری به موفقیت های خوبی دست یابند.

انتهای پیام/ د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.