سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی آبادان به مناسبت روز قلم

همزمان با روز قلم رئیس اتاق بازرگانی آبادان در پیامی این روز را به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم کشور تبریک گفت.

غلامرضا اکبری زاده رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه امروز روز قلم است،روزی که با بهانه‌ای دیگر حرمت قلم و پاسداشت اصحاب قلم را گرامی می‌داریم گفت: جامعه‏‌ای که در آن اصحاب قلم‏ به فکر و اندیشه نپردازند، جامعه ای مرده و بی‏ تحرک خواهد بود.

او با اشاره به حدیث حضرت امام علی (ع)  که می‏‌فرماید:  اندیشه‏‌های دانشمندان، به بلندای قدرت قلم ‏هایشان است ادامه داد: بی‌شک تاثیر قلم از هر چیزی فراتر است که تاریخ بشریت گواه ماندگاری آن است.

 رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آبادان تصریح کرد: قلم زبان خداست، امانت آدم است و ودیعه عشق و اهالی قلم رسولان سعادت بشر. قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده تفکر، اندیشه و شخصیت صاحبان آن است.

اکبری زاده  گفت: روز چهاردهم تیر روزی برای یادآوری حرمت، منزلت و قداست قلم و اصحاب قلم و مجالی برای پاسداشت نویسندگان و فعالان عرصه فرهنگ و اندیشه است.

او افزود: این روز فرخنده را به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم تبریک عرض می کنم  و امیدوارم قلم اندیشمندان همواره در راه خدمت به خلق و تعالی فرهنگ و اندیشه این سرزمین بچرخد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.