سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت کارخانه تولید شمع، پایه و تیرهای بتنی در قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز ساخت کارخانه تولید شمع، پایه و تیرهای بتنی پیش‌تنیده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ساخت کارخانه تولید شمع، پایه و تیر‌های بتنی پیش‌تنیده با سرمایه گذاری ارزی ۱۰ میلیون دلاری بخش خصوصی درقشم آغاز شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت:این کارخانه با سرمایه گذاری ارزی و ریالی ۱۰ میلیون دلاری و یکصدو پنجاه میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.

مومنی با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی این منطقه، افزود: با تکمیل این کارخانه سالانه ۷۵۰ هزار تن محصول بتنی در حوزه‌های نفت، گاز و انرژی تولید می‌شود.

او گفت: با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال ۳۰۰ نیروی بومی نیزفراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت:پایه‌های بتنی پیش‌تنیده سایز ۴۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر تا طول ۴۵ متر، تیر و دکل بتنی پیش‌تنیده برای توزیع و انتقال برق، پانتون‌ها و اسکله‌های شناور بتنی پیش ساخته از عمده محصولات تولیدی این کارخانه خواهد بود.
مومنی افزود:محصولات این کارخانه همچنین در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیروگاه‌های فسیلی، بادی و خورشیدی، آب‌شیرین‌کن، اسکله‌ها، بنادر، هتل‌ها و انواع سازه‌های دریایی کاربرد دارد.

شهرستان قشم با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.