سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفوند، سکاندار هیأت فوتبال ملایر شد

با درخواست سرپرست اداره ورزش و جوانان، مهدی یوسفوند رییس هیأت فوتبال ملایر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی یوسفوند، رییس جدید هیأت فوتبال ملایر در این خصوص گفت: من از کادر قدیمی هیأت فوتبال درخواست داشتم که در کنار ما بمانند و در رشد فوتبال ملایر ما را یاری دهند چون بهترین راه برای موفقیت فوتبال نیمه جان ملایر همدلی و دوستی است.

او ادامه داد: البته من چندین کمیته برای هیأت جدید تعریف کردم و باید آنها را فعال کنیم اول کمیته محلات است که برای کشف استعدادها در سطح شهر و روستا حتما باید فعال شود و کمیته فرهنگی که کار‌های بزرگی را ما می‌توانیم در آن انجام بدهیم.

رئیس تازه نفس هیأت فوتبال ملایر در ادامه بیان کرد: سربلندی خانواده بزرگ فوتبال ملایر و اهمیت به نسل جوان و باشگاه‌های فوتبال راه سربلندی فوتبال ملایر است.

یوسفوند حضور تماشاچیان در ورزشگاه‌ها را مهم دانست و اظهار کرد: سال‌ها است که ورزشگاه‌های ملایر متأسفانه خالی از تماشاچی است که ما می‌خواهیم با آوردن تیم‌های مطرح به شهرستان و برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم‌های بزرگ کشور و ملایر دوباره پای مردم را به ورزشگاه‌ها باز کنیم.

او بیان کرد: نیاز‌ها و مشکلات اصلی فوتبال ملایر را شناسایی کرده ایم که با همکاری اعضا هیأت فوتبال برای تحول فوتبال و فوتسال ملایر یکی یکی آنها را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: همدان ، هیأت فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.