سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در بوشهر به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس می‌رسد

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد دمای هوا در هفته پیش رو در برخی مناطق استان به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس برسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعات با افزایش نسبی سرعت وزش باد‌های شمال غربی بر روی دریا و همچنین در سواحل استان، خلیج فارس به نسبت مواج می‌شود.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود در برخی از روزهای هفته پیش رو، دمای بیشینه هوا در استان به ویژه برخی مناطق غیر ساحلی به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس برسد.

پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی بوشهر

او ادامه داد: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و گاهی باد و گردوخاک خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و در نوار ساحلی در برخی از ساعات شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود .

انصاری گفت: ارتفاع موج نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی از ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فاصله از سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

او افزود: در شبانه روز گذشته اهرم هم بیشترین دما و کمترین دما را تجربه کرده به طوری که همراه با خورموج با دمای ۴۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر‌ بوده و مانند دیلم با ۲۶ درجه سلسیوس کمترین دما را هم داشته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۸، جزر دریا ساعت ۱۴:۵۹ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.