سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه اندازی نهضت آموزش برای معلمان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از مرداد

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت از راه اندازی نهضت آموزش و توانمندسازی معلمان و دانش آموزان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از مرداد امسال خبر داد.

مسعود شکوهی مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات انجام شده این اداره کل برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی عوامل زمینه‌ای بسیاری از قبیل عوامل فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و فردی را مورد توجه دارد و برای همین اموزش‌هایی را در بعد فردی در نظر داریم.

او ادامه داد: آموزش و آگاهی بخشی به دانش آموز از عوامل موثر در مقابله با این موضوع بوده که در برنامه درسی و فوق برنامه دانش آموزان آمده است از طرفی بهش دیگری از کار هم آموزش والدین خواهد بود.

شکوهی با اشاره به اجرای برنامه نماد گفت: در برنامه مراقبتی در نظر گرفته شده از مرداد امسال تا آبان نهضت آموزش و توانمندسازی برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان را پیش بینی کردیم تا موضوع مراقبت اجتماعی در در سطوح اولیه آموزش داده شود.

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت همچنین راه اندازی سامانه جامع را از دیگر عوامل در نظر گرفته شده برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی دانست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.