سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد‌ها به دنبال منافع کاراته باشند نه منافع خود

مربی کاراته اصفهانی گفت:انتظار می‌رود افرادی که پا به عرصه انتخابات مجامع ورزشی می‌گذارند، آیین نامه‌های ورزشی و بخش نامه‌هایی که از سوی وزارت ورزش صادر می‌شود را مطالعه کنند و به روز باشند.

سعید انالی نامزد انتخابات هیات کاراته استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در رابطه با وضعیت انتخابات هیات کارته استان اصفهان، اظهار کرد: تا این لحظه نامزد‌های هیات کاراته هیچ جلسه‌ای با یکدیگر نداشتند و سخنگویی از جانب آن‌ها انتخاب نشده است، پس اگر در رسانه‌ها سخنی به میان آمده دیدگاه شخصی کاندیدا‌ها است، و نباید دوستان از جانب دیگر افراد صحبت کنند.

او با بیان اینکه انتخابات هیات کاراته مسیر اصلی خود را پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اشخاصی که منافعشان به خطر افتاده صحبت از مهندسی شدن انتخابات هیات کاراته می‌کنند در صورتی که چنین چیزی نیست، به نظر من انتخابات هیات کاراته زمانی مهندسی شده بود که اکثر افراد از یک طیف بودند، اما در حال حاضر آرا تا حدودی مشخص نیست و می‌شود روی این مجمع حساب باز کرد.


انالی در خصوص انتخابات هیات کاراته استان اصفهان، تصریح کرد: انتخابات هیات کاراته نباید باعث شود که به پیشکسوتان و مو سپیدان این عرصه بی احترامی کنیم، هر چند معتقدم نوبت مدیریت جوان‌تر‌ها در ورزش کشور فرا رسیده است، اما اگر پیشکسوت و مو سپیدی ارتباط خوبی با جامعه دارد و از مقبولیت بالایی برخوردار است به هیچ وجه نباید کنار رود بلکه باید در راس امور قرار گیرد و به جوان‌ها میدان تجربه آموزی دهد.


او افزود: برخی افراد تلاش می‌کنند با ایجاد اختلاف در بین بزرگان کاراته به مقاصد خود برسند درصورتی که قطعاً بزرگان کاراته استان هوشیارند و برای اعتلای این ورزش محبوب بایکدیگر هم دل هستند و اجازه نمی‌دهند تفرقه و نقاق باعث عقب گرد در کاراته استان اصفهان شود.

این مربی کاراته افزود: در کاراته افراد طبق درجاتی که دارند به یکدیگر احترام می‌گذارند و سن مطرح نیست و اصفهان نیز در میان استان‌های دیگر در این رشته صاحب نام است اگرچه در بعد قهرمانی مقدار کمی با دیگر استان‌ها فاصله گرفته ایم، اما عملکرد مثبت یکسال اخیر باعث ایجاد زیر بنای قوی برای حل این مشکل بوده است.

او افزود: برخی دوستان حتی به خود زحمت نمی‌دهند آیین نامه مجامع انتخاباتی را مطالعه کنند، انتظار می‌رود افرادی که پا به عرصه انتخابات مجامع ورزشی می‌گذارند، آیین نامه‌های ورزشی و بخش نامه‌هایی که از سوی وزارت ورزش صادر می‌شود را مطالعه کنند و به روز باشند تا اظهار نظری غیر کارشناسانه‌ای نکنند.

نامزد ریاست هیات کاراته اصفهان اضافه کرد: یکی از دوستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته، دوسال پیش قصد کردم که نامزد هیات شوم و انتظار داشتم انتخاب شوم و کارکنم، این که شما نیت کرده اید کاندیدا شوید، آیا دلیل می‌شود شما قطعاً رای بیاورید؟

انالی در رابطه با افراد حاضر در این مجمع انتخاباتی، اظهار کرد: افرادی که در لیست به عنوان اعضا مجمع معرفی شده اند از استخوان خورد کرده‌های کاراته هستند پس نباید همه چیز را با منفعت خودمان نگاه کنیم، باید با واقعیت‌ها روبرو شویم، کاراته اصفهان در مدیریت قبل فعالیت چشمگیر و زیربنایی نداشته است و مدال‌ها توسط ورزشکاران دو و یا سه مربی به دست می‌آمد، اما در حال حاضر اصفهان پتانسیل بهتری پیدا کرده و در اکثر شهرستان‌های اصفهان مربی‌های قهرمان پرور مشغول به فعالیت شدند که این انگیزه را هیات کاراته اصفهان در یکسال اخیر در آن‌ها به وجود آورده است.

او با بیان اینکه نمی‌خواهم از فردی دفاع کنم، خاطر نشان کرد: تحصیل کرده رشته مدیریت ورزش هستم، بیش از دو دهه در این رشته فعالیت دارم و مدعی کسب صندلی ریاست هیات هستم و برنامه‌های خاص و نوینی برای اداره این ورزش دارم و قطعا به دنبال پیروزی در انتخابات هستم، اما اینکه بیایم و همه فعالیت‌ها را زیر سوال ببریم و بگویم وضعیت کاراته اصفهان خوب نیست و یا مجمع مهندسی شده است به دور از حق است.

کاندیدا ریاست هیات کاراته اصفهان، تصریح کرد: برخی افراد عنوان کردند که اگر رئیس هیات کاراته نشوند این رشته آسیب می‌بیند، این جمله‌ای غیر کارشناسانه است و باید بگویم چنین چیزی دور از ذهن است و فرقی ندارد در آینده چه اتفاقی رخ دهد، مربی‌هایی که عشق قهرمان پروری دارند در این مسیر محکم قدم بر می‌دارند و نام اصفهان به زودی در میادین آسیایی و جهانی زبان زد خواهد شد.

او با بیان اینکه اگر قرار باشد کسی به مجمع حاضر اعتراض داشته باشد آن فرد من هستم، گفت: افراد مدعی ریاست، سهم خود را از مجمع گرفته‌اند و رای آن‌ها حاضر است، ولی من به عنوان مربی که هنرجویانم تنها مدال استعداد‌هایی برتر و مدال طلا و برنز کاراته وان کشور را در بخش آقایان کسب کرده اند و رنکینگ اول کشور را دارند و باشگاهم در قسمت نوجوانان در رده دوم باشگاه‌های کشور قرار دارد باید به مجمع اعتراض کنم، چون هیچ نماینده‌ای در مجمع ندارم، اما منفعت خود را در گرو پیشرفت و آرامش در کاراته می‌دانم.

اوادامه داد: پس دوستان دیگر باتوجه به اینکه نماینده‌های آن‌ها در مجمع حضور دارند بیشتر از این اعتراض نکنند؛ به نظر اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته باید احترام گذاشت و با آن‌ها همراه بود، درایت و هوشیاری سید محمد طباطبائی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان و همراهی سید حسن طباطبائی رئیس فدراسیون کاراته باعث شده مجمع انتخاباتی کاراته از حالت مهندسی شدن خارج شود و در مسیر واقعی خود قرار بگیرد.



انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.