سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت مجتمع آموزشی خیری ۱۲ فروردین در شهر کرمان

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: ساخت مجتمع آموزشی خیری ۱۲ فروردین به زودی در نقطه‌ی دیگری از شهر کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز حضرت خدیجه (س) گفت: مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) ۱۲ کلاسه خیر ساز مسکن مهر شهرک مطهری شهر کرمان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای هزار و ۹۴۷ متر مربع به بهره برداری رسید.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در ادامه افزود: این مجتمع آموزشی ۳۵۰ مترمربع حصارکشی، ۵۰۰ مترمربع محوطه‌سازی، ۶۰ مترمربع سرایداری و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی دارد و از یک سالن چند منظوره ۱۸۰ مترمربعی نیز بهره‌مند است.

او بیان داشت: ساخت این پروژه از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و با مشارکت ۱۰۰ درصدی توسط خیر نیکوکار آقای تفرشی به اتمام رسیده و تحویل آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان شد.

او تصریح کرد: تفرشی خیر نیکوکار این مجتمع آموزشی بعد از اتمام این پروژه در اقدامی دیگر کار ساخت پروژه مجتمع آموزشی به نام ۱۲ فروردین را در ناحیه یک کرمان آغاز کرده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.