سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو فاز باغ موزه دفاع مقدس لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از افتتاح فاز‌های اول و دوم باغ موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از افتتاح فاز‌های اول و دوم باغ موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

حجت‌اله ناصرپور امروز یازدهم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان محیطی چندمنظوره برای نشان دادن جان‌فشانی و ایثار مردم لرستان در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

او با بیان اینکه بودجه خوبی برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در نظر گرفته شده است، افزود: انتظار ما از مسئولان تخصیص صددرصد اعتبار این مجموعه است و باید همه دستگاه‌های اجرایی استان تمام تلاششان را به‌منظور بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن به‌کار گیرند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با ذکر این مطلب که در صورت تخصیص کامل اعتبار مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، فاز اول و دوم این مرکز در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: بدون شک افتتاح این مرکز فرهنگی دارای اثرگذاری و اهمیت فراوانی در انتقال پیام و ارزش‌های دفاع مقدس است.

ناصرپور با اشاره به این‌که اسناد تدوین و جمع‌آوری شده حوزه دفاع مقدس در استان قرار است در این موزه به نمایش گذاشته شود، بیان کرد: راه‌اندازی فاز‌های اول و دوم مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس یکی از اهداف بزرگ فرهنگی ـ اجتماعی استان است که امید آن می‌رود در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.