سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتحانات گروه معارف دانشگاه آزاد ماهشهر غیر حضوری برگزار می‌شود

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: امتحانات گروه معارف دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان غیر حضوری و برخط برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کامران رئیس قنواتی رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر گفت: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی بصورت (برخط) در گروه‌های معارف اسلامی (فارسی پیش و عمومی، زبان پیش و خارجه، دانش خانواده، تربیت بدنی۱، آشنایی با دفاع مقدس و با قرآن کریم، اندیشه حضرت امام (ره) ) برگزار می‌گردد.

او افزود: آزمون‌های پایان ترم این دروس در تاریخ و ساعت قید شده در کارت ورود به جلسه و به صورت آنلاین تستی از طریق پروفایل آموزش دانشجو در سامانه سیدا (گزینه آزمون آنلاین) به آدرس زیر برگزار می‌شود و کلاس‌ها و امتحانات دروس عملی و بخش عملی دروس عملی و نظری در بازه ۲۱ تا ۳۱ تیر ماه برگزار می‌شود.

رئیس قنواتی بیان داشت: دانشجویانی که تاکنون به هر دلیل در طول ترم در کلاس‌های آنلاین حضور نیافته اند جهت دسترسی و مطالعه فایل‌های درسی که از سوی اساتید بارگذاری شده باید به سامانه lms ۲۹.iauec.ac.ir  مراجعه نمایند که نحوه ورود به سامانه، نرم افزار‌های لازم و تلفن تماس پشتیبانان سامانه درصفحه اول سامانه و وبسایت  موجود است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: برای دچار نشدن به پرش ناگهانی گزینه ها، ترجیحا از لپ‌تاپ و یا کامپیوتر شخصی استفاده نمایید و دانشجویان از کیفیت اتصال اینترنتی و حجم کافی بسته اینترنتی خود در روز امتحان اطمینان حاصل کنند تا دچار قطع ناخواسته نشوند و راهنمای نحوه پاسخگویی به آزمون تستی در صفحه اول وبسایت دانشگاه آزاداسلامی  قرار داده شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.