سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت‌وساز غیرمجاز ممنوع است

فرماندار کرمانشاه گفت : اجازه نمی‌دهیم هیچ ساخت‌وساز غیرمجازی توسط سودجویان در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه بااشاره به تحرکات برخی افراد سودجو برای دست اندازی به زمین‌های وقفی و دولتی در حاشیه شهر کرمانشاه، گفت : اخیرا گزارشاتی داشته‌ایم مبنی براینکه عده‌ای فرصت طلب و سودجو با مراجعه به محلات حاشیه نشین شهر به مردم اعلام می‌کنند که شهرداری قصد تخریب خانه هایشان را دارد، درحالی که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

او با تکذیب ادعای این افراد، در خصوص هدف آن‌ها از انجام این شایعه پراکنی هم گفت : این سودجویان درتلاشند تا با تحریک مردم این مناطق، فرصتی بدست آورند تا به تصرف زمین‌های محلات حاشیه نشین شهر بپردازند.

فرماندار کرمانشاه افزود: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم، خانه هیچ ضعیفی در محلات حاشیه شهر تخریب نمی‌شود، بلکه درخواست‌های آن‌ها را در کارگروهی بررسی و برای حل مشکلاتشان تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد: بعلاوه، اجازه هم نمی‌دهیم که هیچ گونه ساخت و ساز غیرمجاز توسط سودجویان هم در حاشیه شهر کرمانشاه انجام گیرد، چراکه مشکلات و بی نظمی‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

رنجبر گفت: یکی از معضلات که در سال‌های اخیر با آن مواجه شده‌ایم، توسعه بی رویه و غیرقانونی ساخت و ساز‌ها در حاشیه شهر بوده که با همکاری همه دستگاه‌ها مانع از افزایش آن می‌شویم.

۲۳۰۹ انشعاب غیرمجاز برق قطع کردیم

مرادعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۳۹۶ قانونی برای مدت چهارسال در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که براساس آن دستگاه‌های خدمات رسان باید با رعایت شروط و تبصره‌هایی به واحد‌های غیرمجاز انشعاب بدهند.

او افزود: هرچند که این قانون در روز‌های انتهایی عمر خود قرار دارد، اما از سوی دیگر عدم فروش انشعاب به چنین واحد‌هایی هم باعث افزایش آمار انشعابات غیرمجاز هم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: وارد شدن خسارت به شبکه برق و سوختن وسایل مشترکینی که دارای انشعابات مجاز هستند می‌تواند از پیامد‌های انشعابات غیرمجاز باشد.

او بابیان اینکه درحال حاضر در سطح شهر کرمانشاه چهار اکیپ مامور مقابله با انشعابات غیرمجاز برق هستند، افزود: طی سه سالجاری دو هزار و ۳۰۹ فقره انشعاب غیرمجاز را در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و قطع کرده‌ایم.

برآورد وجود ۳۰ هزار انشعاب آب غیرمجاز در کرمانشاه

علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به معضل وجود انشعابات غیرمجاز آب در محلات مختلف شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بالا بودن تعداد انشعابات غیرمجاز باعث شده تا آب برخی از محلات شهر با افت فشار مواجه شود.

او ادامه داد: در بسیاری از محلات شهر مشکل کمبود آب نداریم، اما وجود همین انشعابات غیرمجاز افت فشار آب را بدنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: برآورد می‌کنیم در سطح شهر کرمانشاه حدود ۳۰ هزار انشعاب غیرمجاز داشته باشیم.

آمار سرقت گاز بالا است

سیروش شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان بااشاره به بالا بودن آمار انشعابات غیرمجاز گاز در کرمانشاه، گفت: سالیانه به اندازه‌ای که خدمات می‌دهیم، نصف این خدمات از ما سرقت گاز انجام می‌شود.

او افزود: عمده این سرقت‌هایی که انجام می‌گیرد مربوط به شهرک‌های حاشیه نشین شهر و برخی هم مربوط به آپارتمان سازی‌ها است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.