سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد میزبان نخستین همایش ملى قرآن و انسان مدرن

شهرکرد میزبان نخستین همایش ملى قرآن و انسان مدرن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، «اولین همایش ملى قرآن و انسان مدرن» ۳۰ مهرماه سال جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

قرآن، انسان مدرن و انسان محوری، قرآن، انسان مدرن و مطلوب‌های اجتماعی از جمله (امنیت، رفاه اجتماعی، نظم، آزادی وعدالت)، قرآن، انسان مدرن و عقلانیت عملی و نظری، قرآن، انسان مدرن و معنویت و عرفان، قرآن، انسان مدرن و سلامت روان، قرآن، انسان مدرن و اخلاق حرفه ای، قرآن، انسان مدرن و سبک زندگی، قرآن، انسان مدرن و مطلوب‌های اجتماعی فردی: ثروت، قدرت، علم، جاه و مقام. قرآن، انسان مدرن و نهاد‌های اجتماعی از جمله (قانون و حقوق بشر و شهروندی، تعلیم و تربیت، خانواده، اقتصاد، سیاست، دین)، قرآن، انسان مدرن و مطالعات نوین انسان شناسی (انسان شناسی فرهنگی، انسان شناسی فلسفی...) از جمله محور‌های این همایش است.


بیشتر بخوانید


همچنین فرآن، انسان مدرن و فرهنگ و تمدن سازی، قرآن، انسان مدرن و بازخوانی الگو‌های داستانی و اخلاقی، قرآن، انسان مدرن و ادبیات معاصر و نظریه‌های ادبی جدید، قرآن، انسان مدرن و کودک، نوجوان و جوان، قرآن، انسان مدرن و شخصیت زن و مطالعات زنان، قرآن، انسان مدرن و گفتگوی ادیان و تعامل پیروان ادیان، قرآن، انسان مدرن و صلح و سازگاری و عدم تخاصم، قرآن، انسان مدرن و موعود شناسی، قرآن، انسان مدرن و هنر، قرآن، انسان مدرن و تکنولوژی از دیگر محور‌های این همایش می باشد.

علاقمندان می توانند تا یکشنبه ٣٠ شهریور ۹۹ جهت شرکت در این همایش اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به اولین همایش ملی قرآن و انسان مدرن به آدرس conf.sku.ac.ir/quran مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.