سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال بروز تنش در کرانه‌باختری؛

رژیم صهیونیستی نظامیان بیشتری را به کرانه‌باختری اعزام می‌کند

رژیم صهیونیستی برای مقابله با تنش‌های احتمالی در کرانه‌باختری، نظامیان بیشتری را به این منطقه اعزام می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند ارتش این رژیم در آستانه اجرای طرح اشغالگرانه الحاق کرانه باختری یگان‌های بیشتری را به این منطقه اعزام می‌کند.

رسانه صهیونیستی «والا» روز چهارشنبه گزارش داد به دنبال بررسی وضعیت منطقه و مشاهده مواردی از شکستن حصار امنیتی در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم به استقرار واحد‌های نظامی دیگری در این منطقه گرفته است. 

بنابر اعلام این رسانه صهیونیستی، امروز چهارشنبه قرار است ارزیابی جامعی از وضعیت کرانه باختری میان بخش عملیات عمومی ارتش، بخش اطلاعاتی، فرماندهی مرکزی در خصوص اوضاع در نواره غزه و کرانه باختری صورت گیرد. این ارزیابی‌ها عمدتا به دلیل پیش بینی بروز تنش در منطقه به دلیل وعده اجرایی شدن طرح الحاق کرانه باختری در اول ژوئیه (امروز) انجام خواهد شد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تل‌آویو قرار است امروز دامنه حاکمیت غیر مشروع خود را به مناطقی از کرانه باختری گسترش دهد. با این حال گابی اشکنازی، وزیر خارجه این رژیم و از اعضای حزب ائتلافی آبی و سفید، در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل درباره اجرای این طرح ابراز تردید کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.