سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

شناسایی ۲۰۳ نخبه مددجوی کمیته امداد در گیلان

با بررسی‌های اولیه به عمل آمده از مددجویان کمیته امداد گیلان، تا کنون ۲۰۳ نخبه دانش آموز و دانشجو شناسایی گردیده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان از شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو خبر داد و گفت: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آن‌ها در راستای غنای فعالیت‌های فرهنگی این نهاد صورت پذیرفته است.

او با بیان اینکه در میان خانواده بزرگ کمیته امداد، نخبگان و فرهیختگانی هستند که می‌توانند در اجرای طرح‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی و قرآنی کمک کنند، افزود: در صددیم از این توانمندی به خوبی استفاده کنیم.

اهرابی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با تحت پوشش قرار دادن ۱۲۴ هزار و ۲۵۹ خانوار توانسته زمینه خدمت رسانی را فراهم کند و در این راستا خدمات متنوعی به مددجویان ارائه می‌شود.

اهرابی با بیان اینکه در استان گیلان ۲۰۳ نخبه را شناسایی کرده ایم، گفت: از این میان ۱۲۸ نفر دانش آموز، ۴۸ نفر دانشجو، ۱۱ نفر طلبه علوم دینی و ۱۶ نفر از غیر محصلین می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، با برشمردن زمینه‌های نخبگی، عنوان کرد: کمیته امداد استان در حوزه‌های علمی – پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی – هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه نموده است.

او  با بیان اینکه از میان نخبگان شناسایی شده، دانشجویان دارای مقالات برتر علمی isc، isa و همایشی، تألیف و ترجمه کتاب علمی می‌باشند، افزود: تعداد ۵ دانشجو عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.

اهرابی، اضافه کرد: در این طرح مددجویان دارای مقام‌های اول تا سوم جهانی تا استانی در رشته‌های مختلف ورزشی، مقام‌های برتر کشوری در مسابقات و رویداد‌های هنری، حافظین ۵ تا ۳۰ جزء قرآن کریم، مقام‌های اول تا سوم مسابقات بین المللی تا شهرستانی در رشته‌های مختلف قرآنی شناسایی شده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان، ادامه داد: مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه‌های برتر کنکور سراسری، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر جشنواره‌ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده باشند.

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.