سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید ۸۰ درصد مدیران شهرستان آبادان بومی باشند

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت:اگر قرار است مدیر غیر بومی در آبادان منصوب شود باید مدیر در سطح ملی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم  با بیان اینکه اگر قرار است مدیر غیر بومی در آبادان منصوب شود باید مدیر در سطح ملی باشد گفت: آشنایی نیروهای بومی به شرایط منطقه امتیاز است.

او با اشاره به اینکه هماهنگی و همدلی خوبی بین سه نماینده وجود دارد  افزود: شهادت می‌دهم دو نماینده دیگر آبادان ( مولوی و مختار) دلسوز و پیگیر حل مشکلات مردم هستند .

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم  ادامه داد: بنده نیز همچون این دو عزیز ، هماهنگ و همدل با هم مشغول پیگیری رفع معضلات و کمبودها هستم.

محفوظی گفت: مشکل آبادان در ٣٠ سال گذشته مدیریتی است، ما یکماه است وارد مجلس شده ایم لذا باید به ما فرصت داده شود.

او افزود: برنامه بنده این است اگر موضوعی را پیگیری کردیم و نتیجه گرفتیم اعلام می‌کنیم اگر نتیجه نگرفتیم علل آن را شفاف به مردم بازگو خواهم کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم  تصریح کرد:همه جا اعلام کرده‌ایم آبادان هنوز درگیر آثار جنگ تحمیلی است، مردم آبادان در حال مرزداری هستند اما هیچ کاری برای این مرزداران انجام نشده لازم است جبران شود.

محفوظی جوانان این شهر را سرمایه بسیار گرانبهای برای حل معضلات دانست و گفت: متاسفانه در منطقه ۴۰ درصد بیکاری داریم و همه مدیران چه بومی و چه غیر بومی باید با مدیریت جهادی پیگیر معضلات و مشکلات مردم باشند.

ظرفیت آبادان در زمینه کشاورزی و صنعتی 

او با بیان اینکه شهرستان آبادان ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه کشاورزی و صنعتی برای رشد اقتصادی دارد افزود: آبادان هم در زمینه زیر ساختی  ، هم در بخش صنعت و کشاورزی  معضلات فراوانی دارد و مدیران و مسئولان پیشین باید در این زمینه پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.