سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس در توسعه گردشگر موثر است

بخشدار سجاس گفت: طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس در توسعه گردشگر موثر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فاطمه شعبانی بخشدار سجاس با اشاره به اینکه باید آشنایی کافی در جامعه نسبت به وقف ایجاد شود، اضافه کرد: با تببین وقف در بین مردم این سنت الهی را حفظ کنیم، چون موقوفات یک پشتیبان عظیم برای جمهوری اسلامی است.
 
او با اشاره به حضور قابل توجه خیرین در ساخت مساجد و شرکت آن‌ها در امور دسته‌جمعی بیان کرد: خوشبختانه سجاسرود در این حوزه پیشگام بوده و اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

او با اشاره به بهره مندی شهر سجاس از وجود امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس افزود: آستان مقدس این امامزاده در شهر سجاس به جایگاه واقعی خود نرسیده است، اما این امر توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

شعبانی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در این مکان فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: جا دارد که با همکاری مسئولان استانی از ظرفیت این مکان مقدس استفاده بیشتری به عمل آید.

بخشدار سجاس با تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری مذهبی بیان کرد: اجرای طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس قطعا در جذب گردشگر موثر خواهد شد.

او همچنین بر آزادسازی پلاک‌های اطراف امامزاده نیز تأکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها در معرفی بهتر امامزادگان استفاده شود.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.