سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشش اولیای دم پرونده قصاص را ختم به خیر کرد

رییس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه از بخشش محکوم به قصاص با تلاش ستاد تالیف قلوب کرمانشاه و گذشت اولیای دم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  جبار تجری  رییس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه  گفت: سال ۱۳۹۱ جوانی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه که به خواستگاری دختر موردعلاقه اش رفته بود، بنا به دلایلی با پدر دختر درگیری لفظی پیدا کرده و این درگیری منجر به نزاع بین دو طرف می‌شود.

او بابیان اینکه در این درگیری خواستگار جوان به قتل می‌رسد، بیان کرد: پس از ورود مراجع انتظامی و تشکیل پرونده مقدماتی و دستگیری قاتل و اعزام به دادسرای شهرستان، بازجویی‌های اولیه و تکمیل پرونده انجام و نهایتا حکم قصاص قاتل صادر می‌شود.

رییس ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه ادامه داد: این پرونده به درخواست خانواده قاتل و دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب، سال ۱۳۹۴ به ستاد تالیف قلوب ارجاع شد.

او  تاکید کرد: اعضای ستاد پس از تشکیل جلسات متوالی در شهرستان و مرکز استان و تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه، سرانجام رضایت بی قید و شرط این خانواده را اخذ کردند و پرونده‌ای دیگر ختم به خیر و سازش شد.

تجری گفت: ترویج فرهنگ گذشت، بخشش و فداکاری موجب تقویت مهر و محبت و نوع دوستی در جامعه می‌شود و کاهش جرایم وآسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.