سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده همگانی و عادلانه از امکانات ورزشی

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت:زمین‌ها و مکان‌های ورزشی ادارات باید همه در خدمت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای استفاده عمومی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مسعود خاتمی رئیس مجمع نمایندگان اصفهان امروز در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: توسعه امور مربوط به ورزش و جوانان برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل هجمه‌های فضای مجازی بسیار لازم و ضروری است.

او با اشاره به استقبال جوانان گلپایگانی و شهر‌های تابعه از فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد: ورزش امری بسیار ضروری برای سلامت جسم و زمینه ساز سلامت روحی است که باید در راستای توسعه آن برنامه‌ریزی شود.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده همگانی و عادلانه از امکانات ورزشی سطح شهرستان‌ها تصریح کرد: زمین‌ها و مکان‌های ورزشی ادارات باید همه در خدمت اداره ورزش جوانان برای استفاده عمومی قرار گیرد.

او انحصار طلبی برخی ادارات در مورد استفاده از سالن‌های ورزشی را اشتباه دانست و از فرماندار گلپایگان درخواست کرد به ادارات دستور داده شود تمامی سالن‌ها برای استفاده در اختیار جوانان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.