سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی ساخت دبستان ۱۲ کلاسه در سیرجان

مدیرکل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان از کلنگ ساخت دبستان مسکن مهر ۱۲ کلاسه مشارکتی با مشارکت راه و شهرسازی در شهر سیرجان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: پروژه مدرسه سازی از پروژه‌های مشارکتی می‌باشد که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ۳۰ درصد اعتبار اولیه این پروژه مشارکت شده و مابقی اعتبار باقیمانده از اعتبارات نوسازی مدارس برای ساخت این مدرسه تامین می‌شود تا پروژه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شود.

واعظی نژاد درباره این پروژه افزود: این واحد آموزشی در دو طبقه و با ۱۲ کلاس درس و با ۱۲۶۶ متر مربع زیر بنای آموزشی، حصار کشی و محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شهر سیرجان برای ۴۲۰ دانش آموز سیرجانی ساخته می‌شود.

او از همکاری‌های فی مابین دو اداره کل نوسازی مدارس و راه و شهرسازی قدردانی کردو گفت: ما همکاری‌های خوبی داشته ایم و اشتراکات زیادی در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضا‌های استاندارد در استان کرمان داریم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت تا نتایج و انتفاعش به مردم برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان تصریح کرد: در حال حاضر ۲ مدرسه دیگر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در شهر کرمان و مناطق پر جمعیت و مورد نیاز ساخته می‌شود که یک باب مدرسه در محله فیروزآباد شهر کرمان و یک باب مدرسه در شهرک محروم الله آباد ساخته می‌شود.

واعظی نژاد بیان داشت: یکی از پروژه‌های مشترک با راه و شهرسازی دبیرستان مسکن مهر روستای محمد آباد شهر کرمان است که، ۱۲ کلاس درس دارد و زیر بنای آموزشی آن۱۳۰۰ متر مربع می‌باشد و بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار ملی استانی صرف این پروژه شده، که به زودی تحویل به آموزش و پرورش می‌باشد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.