سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح غربالگری بهداشت دهان و دندان در ۳ منطقه زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ازطرح غربالگری سلامت بهداشت دهان و دندان در سه نقطه از مناطق محروم استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : با اجرای طرح‌های بینایی‌سنجی، غربالگری بیماری سرطان، خدمات بهداشتی اردوی، بهداشت دهان و دندان و توزیع بسته‌های بهداشتی پنج هزار و ۷۴۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات ارتقاء شاخص‌های بهداشتی این نهاد در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.

صفری گفت: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه سلامت، در کنار مداخله در درمان ارائه خدمات مختلف به‌منظور ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و سلامت جامعه هدف این نهاد با نگاه پیشگیرانه در این بخش است.

او افزود: اجرای طرح‌های بینایی‌سنجی، غربالگری بیماری سرطان، خدمات بهداشتی اردویی، بهداشت دهان و دندان و توزیع بسته‌ها و اقلام بهداشتی از اقدامات مهم این نهاد در این بخش است.

صفریبا بیان اینکه طرح غربالگری بهداشت دهان و دندان در ۳ منطقه زنجان اجرا شده است تصریح کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت بیش از ۱۷۸ میلیون تومان در سال گذشته از محل اعتبارات و منابع این نهاد هزینه شده است.

صفری از همکاری گروه‌های جهادی فعال در حوزه سلامت با کمیته امداد استان زنجان نیز خبر داد و افزود: با همکاری گروه‌های جهادی فعال در حوزه سلامت در استان زنجان طرح غربالگری سلامت بهداشت دهان و دندان در سه‌نقطه از مناطق محروم استان زنجان در سال گذشته اجرا و به بیش از ۱۱۰ دانش‌آموز تحت حمایت در این مناطق در این بخش خدمت‌رسانی شده است.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.