سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات آموزش پرورش باغملک از سوی مسئولان

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: کمبود وسایل سرمایشی در فصل تابستان و احتمال بازگشایی زودهنگام سال تحصیلی جدید از چالش‌های پیش روی ما است.

 ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تامین مواد ضدعفونی کننده، کمبود وسایل سرمایشی و احتمال بازگشایی زودهنگام سال تحصیلی جدید در تابستان از چالش‌های مهم پیش روی آموزش و پرورش است که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان مرتفع گردد.

او با اشاره به کمبود فضا‌های آموزسی در شهرستان افزود: آموزشگاه ۱۷ شهریور در سال ۹۷ کلنگ زنی شد، اما به دلیل کمبود اعتبار پیشرفت نکرده است و همچنین ۶ آموزشگاه موسوم به سبز که مقرر بود در آبان ماه پارسال به بهره برداری برسند هیچ کدام از آن‌ها تکمیل نشدند.

منگشتی بیان داشت: نخستین شورای اداری شهرستان باغملک در سال ۹۹ با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات در تالار ولایت ساختمان اداری آموزش و پرورش برگزار شد و از زحمات خادمی نماینده پیشین مردم شهرستان در مجلس تقدیر شد.

 مدیر آموزش و پرورش باغملک ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا ویروس بسیار لازم بوده است و انتظار می رود همه مردم به مصوبات ستاد کرونا عمل کنند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.