سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر پژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

در ارتباطی تصویری، دفتر پژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دانشگاه شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افضلی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیرازگفت: دفترپژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هدف افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه و ارائه راهکار‌های علمی و کاربردی برای رفع چالش‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور راه اندازی شده است.

او، بیان کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی ازدیاد برداشت، مشاوره علمی در خصوص بهبود روش‌های تولید از مخازن، طرح‌های زیست محیطی، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای اساتید و اعضای هیات علمی، کارآموزی، مهارت افزایی و ایجاد زمینه اشتغال دانشجویان دانشگاه شیراز را از محور‌های تعامل دوسویه این دانشگاه و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برشمرد.

افضلی تصریح کرد: بهره مندی از توان پژوهشی اعضای هیات علمی، وجود تجهیزات به روز و پیشرفته آزمایشگاهی و نیز نزدیکی به میادین نفتی کشور از مهمترین دلایل همکاری دانشگاه شیراز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز ادامه داد: تاکنون ۴۵ طرح مشترک با همکاری دانشگاه شیراز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اجرا شده است  که راه اندازی این دفتر زمینه توسعه تعاملات را فراهم می کند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.