سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح هادی در ۴۰۰ روستای استان زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان زنجان طرح هادی برای ۷۰۲ روستا تهیه و در ۴۰۰ روستای استان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان زنجان طرح هادی برای ۷۰۲ روستا تهیه و در ۴۰۰ روستای استان اجرا شده است.

او افزود:میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور ۴۶.۲ و در استان زنجان ۵۶.۳ است که در این زمینه عملکرد استان بالاتر از میانگین کشوری است.
 
این مقام مسئول اظهار کرد: مبلغ اعتبار مصوب جهت اجرای طرح هادی در سال ۹۸ از منابع استانی برای ۶۲ روستا به میزان ۱۲۳ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال و از منابع ملی برای ۱۹ روستا به میزان ۴۵ میلیون ریال بوده است که بخشی از این میزان تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، گفت: توسعه روستایی و ماندگاری جمعیت در روستا‌ها با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب معیشت و اشتغال ممکن بوده که هم اکنون توسعه روستایی با محوریت اشتغال و معیشت در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار دارد.

خواجه‌ای با بیان اینکه، اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، گفت: در اجرای طرح هادی روستاها، باید به حفظ ساختار سنتی روستا‌ها در ابعاد گوناکون فرهنگی و اجتماعی و استفاده از منابع و مصالح بومی، توجه ویژه داشت.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.