سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان زنجان:

شایعات در مورد شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان صحت ندارد / با مقصران برخورد خواهد شد

دادستان زنجان گفت: اگر بانک اقامه دعوی کند با شایع پراکنان در خصوص شعبه کارگشایی بانک ملی برخورد سختی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،طی روز‌های گذشته انتشار اخبار کذب در ارتباط با سرقت در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان، موجب بروز مشکلاتی از جمله صفوف طولانی مردم برای خروج اموال خود از بانک شده بود.

حجت الاسلام کرمی دادستان زنجان در این باره گفت: شعبه بانک کارگشایی بانک ملی زنجان از شعب باسابقه و خوشنام به شمار می رود که دارای عملکرد خوبی است.

او ادامه داد: اشکال در سیستم و شبکه بانکی این شعبه در روز پنج شنبه موجب تعطیلی خدمات این بانک در روز شنبه شد که  این موضوع باعث سوء استفاده برخی از افراد سودجو و به طبع آن پخش شایعات پیرامون آن شد.
بیشتر بخوانید
 
  • شعبه کارگشایی بانک ملیِ زنجان تعطیل نیست

    حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه هیچ وجه شایعات پخش شده صحت ندارد،گفت: بانک طبق روال همیشه خدمات خود را ارائه می‌دهد و دلیلی  برای مراجعه شهروندان به بانک وجود ندارد.

    او گفت:تمامی امانات و اموال و دارایی‌های که نزد بانک کارگشایی است محفوظ است و افرادی که به این شایعات دامن زده اند قابلیت برخورد قضایی با آنها وجود دارد.

    دادستان زنجان ادامه داد: من به شهروندان اطمینان می‌دهم که اساسا هیچ اتفاقی در این بانک رخ نداده و بانک با تمام قوت از امانات آنها حفاظت می‌کند.

    او اضافه کرد: خدمات این بانک در حال انجام است، بطوری که روز گذشته پاسخگوی ۸۰۰ مراجعه کننده بودند و مردم بدانند که مراجعات زیاد باعث کند شدن ارائه خدمات این بانک خواهد شد.

    دادستان زنجان گفت: خارج کردن اموال و اشیاء گرانقیمت تبعات و مشکلات زیادی همچون سرقت را فراهم می‌کند.

    حجت الاسلام کرمی در پایان یاد آور شد:اگر بانک اقامه دعوی کند با شایع پراکنان برخورد سختی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.