سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان؛

تقابل صدرنشینان در کرمان/ رقابت تنگاتنگ سپیدرود و ملوان برای فرار از سقوط

رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال (آزادگان)، سرانجام پس از ۴ ماه وقفه امشب از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرانجام پس از ۴ ماه وقفه، رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور ( آزادگان)  امشب با برگزاری ۹ دیدار پیگیری خواهد شد.  

بدون شک حساس‌ترین دیدار این هفته تقابل مسی‌ها در کرمان است. مس رفسنجان که با ۵۳ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، امروز میزبان مس کرمانی است که نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین به شمار می‌رود و با ۴۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. شاگردان مجتبی حسینی برای افزایش فاصله خود با دیگر تیم ها، نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان دارند.  

 

 

در طرف دیگر خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک که با ۴۵ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم حضور دارند، این هفته به مصاف داماش گیلان و علم و ادب تبریز خواهند رفت. علم و ادب با کسب ۱۰ امتیاز از بازی‌های این فصل، در رده هجدهم قرار دارد و داماش گیلان هم با ۳۲ امتیاز یازدهم است.  

نود ارومیه رده پنجمی که یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است و در بازی‌های تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات توانست تراکتور و ماشین سازی را شکست دهد، امروز در سیرجان به مصاف آرمان گهر این شهر می‌رود. آرمان گهر با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و در صورت کسب نتایج ضعیف در بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل، امکان سقوط این تیم به دسته پایین‌تر وجود دارد.  

بادران تهران برای دیدار با ملوان راهی بندر انزلی شد. شاگردان فرهاد کاظمی که طی یک ماه گذشته بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام داده اند، امیدوارند در ادامه فصل بتوانند نتایج خوبی بگیرند و با لغزش دیگر مدعیان، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند. بادران در بازی‌های پیشین خود پرنوسان ظاهر شد و نتوانست به روند خوب خود استمرار ببخشد. در طرف دیگر ملوان بندر انزلی قرار دارد که در ۵ بازی قبلی خود موفق به پیروزی نشده است و با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.  

مصاف گل ریحان البرز و فجر شهید سپاسی شیراز یکی دیگر از تقابل‌های حساس این هفته است که در کرج برگزار می‌شود. با وجود این که گل ریحان و فجر شهید سپاسی در حال حاضر در رده‌های هفتم و هشتم قرار دارند، اما هر ۲ در مقطعی توانستند به صدر جدول رقابت‌ها برسند و هنوز هم برای صعود به لیگ برتر ناامید نیستند.  

در دیگر بازی این هفته تیم هوادار تهران در ورزشگاه خانگی خود به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. شاگردان عنایتی هفته پیش موفق شدند سپیدرود رشت را در دیدار معوقه هفته بیست و چهارم شکست دهند. هوادار و استقلال خوزستان در حال حاضر با ۳۶ و ۳۵ امتیاز در رده‌های نهم و دهم قرار دارند.


بیشتر بخوانید:


رایکا بابل نیز در ورزشگاه خانگی خود میزبان نیروی زمینی تهران است. نیروی زمینی و رایکا بابل با ۲۷ و ۲۶ امتیاز در رده‌های چهاردهم و پانزدهم قرار دارند.  

سپیدرود رشت که بازی معوقه خود را در خانه به هوادار تهران واگذار کرد، این هفته میهمان قشقایی شیراز است. سپیدرود با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، رقابت تنگاتنگی با ملوان بندرانزلی دارد.   قشقایی شیراز نیز شرایط چندانی متفاوتی ندارد و با ۲۹ امتیاز رده دوازدهم جدول را به خودش اختصاص داده است.  

برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان: 

مس کرمان - مس رفسنجان  ۱۹:۱۵

آرمان گهر - نود ارومیه  ۱۹:۱۵

قشقایی شیراز - سپیدرود رشت  ۱۹:۳۰

گل ریحان البرز - فجر سپاسی  ۱۹:۵۰

رایکا بابل - نیروی زمینی  ۱۹:۵۰

هوادار - استقلال خوزستان  ۱۹:۵۰

آلومینیوم اراک - شهرداری تبریز  ۱۹:۵۵

داماش گیلان - خوشه طلایی ساوه  ۲۰:۰۰

ملوان - بادران تهران  ۲۰:۰۰

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.