سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرخانه نهضت جهش تولید در البرز تشکیل می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: به منظور اجرای طرح نهضت جهش تولید در سراسر کشور، دبیرخانه ای تحت همین عنوان در جهاد کشاورزی استان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید مجید موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: برای تحقق  فرمایشات مقام معظم رهبری و عملیاتی شدن هر چه سریع این نهضت، با تشکیل دبیرخانه و حضور افراد پیگیر موضوع و ورود تولید کنندگان پیشرو استان به عرصه جهش تولید هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: هدف از اجرای این طرح استفاده از تمام ظرفیت های موجود در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی در عرصه های کشاورزی و دامپروری است.

موسوی گفت: در این دبیرخانه برنامه های جهش تولید مشخص شده و پیگیری های لازم برای تحقق آن انجام می شود، ضمن این که بسیج نیز در این طرح وارد عمل می شود تا به ما کمک کند.

موسوی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود استان در زمینه های تولید بذر و محصولات استراتژیک برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار خواهیم داد تا در پایان سال کارنامه و نتایج خوبی در زمینه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان حاصل شود.

او با اشاره به نقش داشتن پایگاه های بسیج،‌دهیاری ها و بخشداری ها در اجرای این طرح، افزود: به همین منظور با سپاه استان تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد تا ابعاد مختلف این طرح بررسی و پایه ریزی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت:‌ در سراسر کشور برای اجرای این طرح بر اساس ظرفیت های استان ها برنامه ریزی شده است و برای استان البرز تولید گوشت و توسعه کشت ذرت دیده شده است.

موسوی افزود: مراسم طرح نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری روز یکشنبه هفته جاری با رمز «یاعلی بن موسی الرضا (ع)» در سراسر کشور به صورت همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

انتهای پیام  / ر .خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.