سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبک زندگی ائمه اطهار الگویی کامل برای سعادت و کمال است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سبک زندگی ائمه اطهار در تمامی ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی الگوی کامل برای سعادت و کمال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با خدام حرم رضوی با اشاره به سیره عملی و علمی ائمه اطهار اظهار داشت: این سبک زندگی، بهترین سبک زندگی و راه سعادت برای جامعه اسلامی است.

او افزود: استفاده از سبک زندگی ائمه اطهار در تمامی ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی الگوی کامل برای سعادت و کمال است.


بیشتر بخوانید: تأکید بر رفع فاصله‌ها و مشکلات در جامعه


نکونام اضافه کرد: خداوند، پیامبران و ائمه اطهار را برای نجات انسان فرستاد تا با شاگردی در محضر ائمه اطهار، سبک و روش زندگی را خود تغییر دهیم و به تقرب به خدا، کمال و سعادت دست پیدا کنیم.

او با اشاره به اینکه راهی برای بشر و نجات انسان جز قانون و عدالت نیست ادامه داد: امروز به خاطر دور ماندن و فراموش کردن الگو‌های زندگی بزرگان و ائمه اطهار، مشکلات زیادی در جامعه به وجود آمده است، در حالی که دین خدا پیامبران، ائمه اطهار (ع) و شایستگان به عنوان الگوی برای جامعه هستند.

نکونام گفت: تمام معارف در مکتب ائمه اطهار و امامان وجود دارد و تمام راه‌های رسیدن به کمال در این مکتب هست که باید در جامعه کنونی از این ثروت‌ها استفاده کنیم.

او با اشاره به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و وجود ممنوعیت عبور و مرور افزود: حضور خادمان امام رضا (ع) دلتنگی مردم برای حرم رضوی را کاهش می‌دهد چرا که مردم لحظه شماری می‌کنند هر چه زودتر این مانع برطرف و مردم به زیارت حرم رضوی مشرف شوند.

نکونام اضافه کرد: دهه کرامت به عنوان یک فرصت برای تبیین زندگی و سیره ائمه اطهار است و باید برنامه‌های این دهه محتوای جهت دهنده از سبک زندگی امام هشتم (ع) و حضرت معصومه و ائمه اطهار باشد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.