سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانه مصرف آب در شهر کرمانشاه ۲۳۵ لیتر در شبانه‌روز است

مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : الان سرانه مصرف در شهر کرمانشاه به ۲۳۵ لیتر در شبانه‌روز رسیده که حدود ۳۸ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی‌رضا کاکاوند مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص گله‌مندی عده‌ای از اهالی برخی از شهرک‌های کرمانشاه و برخی از روستا‌ها با مشکل افت فشار و قطعی آب، گفت : اوضاع آب شرب در استان به خصوص در شهر کرمانشاه مناسب نیست به شدت مشکل داریم.

او گفت : طی ۱۰ روز گذشته ۱۲ حلقه چاه در شهر کرمانشاه وارد مدار شده و علاوه بر این با اضافه کردن بر راندمان پمپ‌های تصفیه‌خانه داخل شهر، حدود ۳۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب در شهر کرمانشاه اضافه شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: با شروع فصل گرما و بحث کرونا ویروس شاهد افزایش مصرف هستیم، یعنی هر چه اضافه تولید می‌کنیم از این طرف مردم بیشتر مصرف می‌کنند به طوری که الان سرانه مصرف در شهر کرمانشاه به ۲۳۵ لیتر در شبانه‌روز رسیده که حدود ۳۸ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

او اشاره به تصفیه‌خانه‌هایی در حال ساخت استان داشت و گفت: در حال حاضر چهار تصفیه‌خانه در حال ساخت داریم عمده‌ترین آن تصفیه‌خانه شهر کرمانشاه است که از سد گاوشان تامین آب می‌شود و زحمت آن با آب منطقه‌ای است که امیدواریم تا پایان سال وارد مدار شود تا بتوانیم شهر کرمانشاه را برای دراز مدت تامین آب کنیم.

او افزود: مشکل قطعی آب در شهر کرمانشاه تا زمانی که طرح آبرسانی گاوشان به مرحله بهره‌برداری نرسد، کم و بیش وجود دارد، اما تمام سعی و تلاش ما این است به حداقل برسد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.