سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز آسفالت معابر خاکی شهرک فرهنگیان

شهردار بجنورد از آغاز آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر خاکی شهرک فرهنگیان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هادی زارعی شهردار بجنورد گفت؛ همزمان با آسفالت معابر شهرک فرهنگیان محله بر بر قلعه (صادقیه) نیز با همین متراژ آسفالت میشود.

زارعی افزود: سیاست شهرداری بجنورد در مرحله اول آسفالت معابر خاکی با اولویت محلات کم برخوردار شهر است.

او اظهار کرد: در چند ماه گذشته عملیات عمرانی آسفالت معابر بلوار امام رضا (ع)، امام خمینی شرقی (ره) چهار راه شهید فهمیده و حدفاصل میدان قائم و بهداری و... انجام شده و لکه گیری شهر نیز به طور گسترده در محلات حر، کلاته اورین، طالقانی، بهزیستی، گلستان و در سایر نقاط شهر در در حال انجام است.

زارعی اظهار کرد: هم اینک ۶ اکیپ در سطح شهر، نسبت به ترمیم و آسفالت معابر شهر مشغول هستند.


بیشتر بخوانید: همت شهرداری بجنورد برای حل مشکلات هر محله در یک هفته


شهردار بجنورد گفت: امسال ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به آسفالت معابر مرکز استان اختصاص یافته است که ۶۰ میلیارد ریال از این رقم، به خرید قیر اختصاص می‌یابد.

او گفت: عملیات گسترده‌ای از مرمت و لکه گیری و زیرسازی را در دستور کار داریم و به دلیل اقدام همزمان ما در رفع عیوب زیرسازی، گاهی زمان مرمت آسفالت به طول می‌کشد که ازشهروندان صبورباشند.

شهردار بجنورد افزود: از ابتدای امسال، کار ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در دستور کار بوده است و اقدامات در حال انجام است، اما سطح آسفالت معابر در حدی نامناسب است که اقدامات انجام شده محسوس نیست.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.