سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورا‌های اسلامی استان مرکزی در خدمت آموزش و پرورش

از ظرفیت شورا‌های شهر و روستای استان مرکزی برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش استفاده می‌شود.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار مرکزی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:در این جلسه مقرر شد طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت کشور از ظرفیت شورا‌های شهر و روستا در سراسر استان مرکزی در راستای بهبود کیفیت آموزش و پرورش استفاده شود.

اکرمی افزود: احکام لازم این حوزه امضا و به اعضا داده شد تا با ورود قانونمند شورا‌ها در امر آموزش و پرورش شاهد ارتقای کیفیت آموزش و پرورش باشیم.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه در استان مرکزی بیش از ۱۱۴ مدرسه با کمتر از ۵ دانش آموز وجود دارد و برای اینکه پوشش تحصیلی کامل‌تر شود در این جلسه مقرر شد شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران به این موضوع رسیدگی کنند و برای هر مدرسه با توجه به موقعیت آن مدرسه نسخه خاص و ایده آلی از لحاظ آموزش در نظر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: برای این که میزان ورودی به دانشگاه‌ها در سطح استان مرکزی افزایش یابد در این جلسه مقرر شد تا از ظرفیت معلمانی که تمایل دارند برای کنکور دانش آموزان حاشیه شهر‌ها وقت بگذارند استفاده شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.