سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود فضا‌ی آموزشی در جنوب کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، گفت: فاریاب و عنبرآباد در جنوب استان به دلایل مختلف عقب ماندگی‌هایی در فضای آموزشی دارند که باید این محرومیت‌ها جبران شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در دیدار با رئیس آموزش وپرورش شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه پروژه‌های غیر فعال شهرستان فاریاب همگی فعال شده‌اند، گفت: به زودی پروژه‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید مطهری که جزو پروژه‌های بزرگ این شهرستان هستند، تحویل آموزش و پرورش شهرستان فاریاب خواهد شد.

او در خصوص استاندارد سازی کلاس‌های درس این شهرستان بیان داشت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی سخت و گرمسیری بودن این منطقه نیاز به سیستم‌های سرمایشی بیشتری دارد و اولویت نوسازی مدارس بر استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی در این شهرستان گرما خیز است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تخصیص اعتبار برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی خبر داد و عنوان کرد: با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبار خوبی برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مدارس سراسر استان تخصیص یافته که به زودی کار ساخت تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی شروع می‌شود که بیشتر این پروژه‌ها در مناطق جنوب و شرق استان است و شهرستان فاریاب نیز از کمبود سرویس بهداشتی مدارس و تخریبی شدن این سرویس‌ها رنج می‌برد.

واعظی نژاد از ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی و یک موسسه خیریه  خبر داد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص وضعیت استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی  منطقه فاریاب با توجه به گرمسیری بودن منطقه، گفت: در پروژه‌های استانداردسازی سرمایشی در این منطقه ۱۰ مدرسه در دست اقدام است که به زودی این مدارس به سیستم سرمایشی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.