سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغزندگی جاده عامل تصادف زنجیره‌ای در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر لغزندگی جاده را علت وقوع تصادف زنجیره‌ای دیشب در این شهرستان اعلام کرد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده ناشی از بارش باران در کمربندی، سبب کاهش دید رانندگان و وقوع تصادف زنجیره ای دیشب  در این شهرستان شده است.

او افزود: در کمربندی بهشهر شب گذشته، یک خودرو نیسان به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین لغزنده بودن سطح جاده با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرد.

سرهنگ عنایتی گفت: وقوع این حادثه منجر به برخورد ۷ خودرو دیگر که در طول مسیر در حال حرکت بودند شد.

او در ادامه با اشاره به واژگونی یک دستگاه اسکانیا به دلیل لغزنده بودن جاده از وقوع ۵ حادثه رانندگی دیگر در این محور نیز خبر داد و افزود: در این حوادث در مجموع ۱۰ خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

عنایتی با بیان این که این حوادث هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته اند، عدم رعایت فاصله طولی و نداشتن مهارت کافی رانندگان این خودرو‌ها در کنترل وسیله نقلیه را موجب وقوع این حوادث اعلام وگفت: در این حادثه‌ها ۶ نفر به صورت سطحی مصدوم و یک نفر نیز در بیمارستان بستری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با اشاره به بارندگی‌های اخیر و لغزنده شدن سطح جاده‌ها در این شهرستان از رانندگان، خواست: در هنگام رانندگی، علاوه بر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، برای پیشگیری از تصادف و هر گونه سانحه رانندگی به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کامل داشته باشند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.