سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد؛

ایجاد پیاده راه، بهترین راهکار برای تحقق شهر انسان محور

سرهنگ کوهزادی گفت: ایجاد پیاده راه، بهترین راهکار برای تحقق شهر انسان محور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ ابوالفضل کوهزادی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  درحاشیه بازدید از طرح پیاده راه خیابان سعدی شهر ایلام گفت: امروزه ترافیک و تردد زیاد وسایل نقلیه به یکی از مسائل بدخیم در معابر هسته مرکزی شهر‌ها تبدیل شده که برای برون رفت از این وضعیت بغرنج بایستی به دنبال تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از سایر مدل‌های حمل ونقل باشیم.

او افزود: پیاده راه جزئی از فضا‌های عمومی شهر است که نتن‌ها باعث تغییرات کالبدی در سیمای شهر می‌شود بلکه زمنیه را برای ترد ایمن عابران پیاده در معابر شهری را فراهم می‌آورد.

کوهزادی بابیان اینکه خیابان سعدی جنوبی از استعداد بهتر و بیشتری برای پیاده راه سازی برخودار است اضافه کرد: با ایجاد پیاده راه در این خیابان دیگر شاهد تخلفات ساکن و توقف غیرمجاز در مسیر نخواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عابران پیاده درتصادفات فوتی درونشهری ایلام درسال ۹۸ سهم ۸۵ درصدی داشتند عنوان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که سهم عابران پیاده در تصادفات قابل توجه و زنگ خطری برای این دسته از کاربران در ترافیک می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: ترافیک مسئله‌ای فرابخشی و بین بخشی است که حل مشکلات مربوط به این حوزه نیازمنداقدام موثر کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول می‌باشد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.