سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگران شهرداری کوت عبدالله خواهان پرداخت مطالبات هستند

کارگران شهرداری کوت عبدالله امروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات، مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز دوشنبه ۹ تیرماه، حدود ۳۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار پرداخت معوقات شدند.

حسونی یکی از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله گفت: پیمانکار حقوق ۳ ماه نخست امسال کارگران فضای سبز شهرداری این منطقه را پرداخت نکرده است، از سویی دیگر پیمانکار از شهریورماه پارسال تاکنون حدود ۲ میلیون تا ۳ میلیون ریال از حقوق هرماه ما کسر کرده و حق شب‌کاری‌ها نیز پرداخت نمی‌شود.

حسونی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی خواهان پرداخت مطالبات خود هستیم تا بتوانیم بخشی از نیاز‌های خانواده را تامین کنیم، بیان کرد: از مسئولان خواهشمندیم به مشکل ما رسیدگی کنند.

نواب حاجیان سعید شهردار کوت عبدالله چندی پیش گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا منابع درآمدی شهرداری همچون ارزش افزوده و عوارض ساخت و ساز کاهش یافته و این شهرداری با مشکل مالی مواجه است، البته مشکل مالی کم و بیش در همه شهرداری‌ها وجود دارد و پرداخت حقوق کارگران آن‌ها به تعویق افتاده و به کارگران گفته شده که ظرف ۱۰ روز آینده حقوق اسفندماه با آن‌ها تسویه می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.