سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۲ تبریز

هفت طرح عمرانی و خدماتی در بخش‌های سلامت، بهداشت و مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،با حضور  جمعی از مسئولین  هفت طرح عمرانی و خدماتی در بخش‌های سلامت، بهداشت و مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲ تبریز به بهره برداری رسید.

 عملیات مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری، کانال سنگی و شبکه دفع آب‌های سطحی در ساری زمی و مقابل میدان پلیس، باکس گذاری و ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی مهران رود در حوزه شهرداری منطقه ۴، احداث کانال سنگی و شبکه دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب کوی سهند ائل گلی، نمازخانه و تاسیسات جانبی پارک عباس میرزا، تاسیسات بهداشتی آرامستان وادی رحمت و بهسازی و ساماندهی پارک سهند طرح‌هایی بودند که با هزینه‌ای افزون بر ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

شهین باهر شهردار کلان شهر تبریز در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: این نهاد روزانه ۳۰۰ خدمت مختلف به مردم ارائه می‌کند و آن را برای خود وظیفه می‌داند.

شهین باهر افزود: وظیفه و رویکرد اصلی شهرداری تکریم شهروندان است و در طرح‌هایی که اجرا می‌کند سعی دارد با همدلی و دلگرمی مسئولان در خدمت مردم باشد.

او گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا به لطف خدا در شهرداری حتی یک نفر نیز تعدیل نیرو نداشتیم با آنکه شهرداری بنگاه اقتصادی نیست، اما باید خدمات و درآمدش منطقی باشد تا اداره شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.