سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی محور راز به شیرین دره

فرماندار راز و جرگلان از ​کلنگ زنی و اجرای عملیات قطعه اول محور راز- شیرین دره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در این مراسم  با حضور مسئولین استانی برگزار شد ، محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان داشت: راز و جرگلان جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور است و اجرایی شدن این پروژه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان می‌شود.

نماینده مردم ۵ شهرستان اسـتـان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اجرایی شدن پـروژه راز- شیرین دره از آرزوهــای دیرینه مردم شهرستان است.

پاکمهر افـزود: شهرستان راز و جرگلان در شاخص جاده‌ای بسیار عقب است در حالی که استان در بحث جاده ۱۰ درصد از میانگین کشوری و شهرستان راز و جرگلان بیش از ۱۰ درصـد از میانگین استانی عقب اسـت و بازگشایی راه میانبر راز به غلامان در بحث توسعه شهرستان و کاهش هزینه نقش مهمی دارد

وحیدی دیگر نماینده مردم ۵ شهرستان استان هم گفت: با توجه به این که استان خراسان شمالی مـرز ورودی و خروجی نــدارد ایجاد جــاده برای توسعه زیرساخت‌ها ضـروری است و امیدواریم اعتبارات کل این مسیر تأمین شود و در کمترین زمان این مسیر به بهره برداری برسد.

 شهامت مدیر کل راهـداری و حمل و نقل جاد‌های خراسان شمالی بیان داشت: مـحـورهـای مـوجـود شهرستان راز و جـرگـلان روسـتـایـی اســـت و جـــاده هــای کنونی جوابگوی ترافیک و حمل و نقل شهرستان نیست و با ایجاد راه جدید باید راه‌های کنونی شهرستان را گسترش دهیم ومحور راز-شیرین دره به طول ۲۴ کیلومتر در دست اجرا است که قطعه نخست آن ۱.۶ کیلومتر طول داردوبرای اجرای این محور، در مجموع ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهامت عنوان کرد: با اجرا و بهره برداری این محور، محور ۱۰۷ کیلومتری بجنورد-راز به ۷۴ کیلومتر کاهش می‌یابدو با اجرا و بهره برداری از این پروژه راه دسترسی راز به بجنورد ۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود. مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: قطعه اول ۳ تا ۴ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و قطعه دوم نیز با تأمین اعتبار امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.