سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی ويژه فعالان اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل و دست‌اندرکاران اقامتگاه های بوم‌گردی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان‌پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزش فعالان اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان در راستای سلسله دوره‌های توانمندسازی شاغلان و فعالان گردشگری، برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: این دوره آموزشی، امروز دوشنبه به مدت 4 ساعت و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که با توجه به ارائه مطالب کاربردی به علاقه‌مندان، فرصت مناسبی برای به‌روز‌ رسانی آموخته‌ها و اطلاعات فعالان گردشگری استان است.

پزدانپناه عنوان کرد: تا کنون دوره‌های بازآموزی راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی، آداب معاشرت و رفتار حرفه‌ای در گردشگری برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان این‌که دو دوره آموزشی بازآموزی بلد محلی و اصول پذیرایی و تشریفات نیز در روزهای آینده برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با همکاری مرکز آموزش تخصصی یاسین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

یزدان‌پناه با تأکید بر لزوم نیازسنجی و امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری، افزود: «ارائه آموزش‌های لازم، مؤثرتر از تشدید نظارت‌ها است و ما در این حوزه به دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.