سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای آموزشی مهاباد توسعه می‌یابد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: ۷ هزار متر مربع زمین توسط خیران مهابادی به سرانه آموزشی این شهرستان اختصاص می‌یابد.

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد با اعلام اینکه خیران مهابادی ۷ هزار متر مربع زمین و ۴۰ میلیارد ریال هزینه برای توسعه و نوسازی فضا‌های آموزشی اهدا کردند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۱۲۰ کلاس درس تا دو سال آینده به فضای آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود که با اضافه شدن این تعداد کلاس به سرانه فضای فیزیکی، شهرستان مهاباد به نرم کشوری نزدیک خواهد شد.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد همچنین در خصوص ساخت مدرسه در شهر گوگ تپه گفت: هم‌اکنون، ۴ هزار متر زمین با کاربری زراعی توسط یکی از خیران مهاباد در روستای "گوگ‌تپه" به آموزش و پرورش اهدا شده است که طبق درخواست این خیر، مدرسه باید طی سه سال آینده احداث شود.

شاوله افزود: ساخت این مدرسه ۱۲ کلاسه با توجه به نیاز شهر گوگ‌تپه و تقسیم متناسب فضای آموزشی در این روستا ضروری است و با توجه به اینکه زمان ساخت در این پروژه مهم است از مسولان مرتبط درخواست همکاری برای اجرایی شدن آن را داریم.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.