سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغ آبادی: عدالت برای تیم ما رعایت نشده است

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به گرمای هوای اهواز در این فصل سال، عدالت برای تیم ما رعایت نشده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا باغ آبادی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: بالاخره پس از ۱۲۲ روز وقفه طولانی مدت که در مسابقات لیگ برتر فوتبال به وجود آمد، تیم ما فردا باید به مصاف فولاد خوزستان برود. این بازی اول قرار بود ۱۵ اسفند ماه در اهواز برگزار شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این بازی به تعویق افتاد و قرار است فردا به مصاف این تیم برویم. ما برای بازی فردا برنامه داریم و امیدوارم که بتوانیم با یک بازی خوب فولاد خوزستان را شکست داده و جایگاهمان را در جدول ارتقا بدهیم.

او افزود: به نظر من در فوتبال، اولویت اول باید سلامتی بازیکنان باشد و بعد از آن برگزاری بازی‌ها در اولویت دوم قرار دارد. همچنین در دیدار فردا تماشاگران حضور ندارند و این اصلا دلنشین نیست. به هر حال ما آماده ایم و با برنامه ریزی‌های خوبی که انجام داده ایم کاملا آماده مصاف با فولاد خوزستان هستیم. بعضی از شیوه نامه های بهداشتی سازمان لیگ برتر فوتبال غیر ممکن است.

باغ آبادی درباره برنامه ماشین سازی برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما برای هر بازی برنامه خودش را دارد و بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که از انگیره بالایی برخوردار هستند. ما ۹ فینال را در پیش داریم که برای هر کدام برنامه ریزی‌های خوبی را انجام داده ایم.


بیشتر بخوانید:


مربی ماشین سازی همچنین درباره شرایط این تیم در بازی فردا بیان داشت: من نمی‌خواهم صحبت حاشیه‌ای انجام دهم، اما به نظر من عدالت برای تیم ما رعایت نشد. ما باید ۱۵ اسفند ماه به مصاف فولاد می‌رفتیم، اما حالا ۹ تیر باید مقابل این تیم قرار بگیریم و اختلاف دمای تبریز با اهواز چیزی در حدود ۲۵ درجه است. به هر حال این ویروس کرونا باعث شد یک بی رحمی علیه تیم ما صورت بگیرد و ما باید با این شرایط کنار بیاییم و به برنامه ریزی سازمان لیگ هم کاملا احترام می‌گذاریم.

باغ آبادی در پایان صحبت هایش درباره محروم و مصدوم این تیم هم گفت: ما در بازی فردا محمد سهرابی نژاد را به علت پارگی رباط صلیبی نداریم و عزیز معبودی موثرترین بازیکن‌مان هم به دلیل اینکه تست کرونایش مثبت شده با خود به اهواز نیاوردیم و در بازی فردا غایب خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.