سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکود در ورزشگاه؛

حال ناخوش بزرگترین مجموعه ورزشی خراسان جنوبی

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی خراسان جنوبی این روز‌ها بدون استفاده مانده و ورزشکاران را همچنان در انتظار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند از سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار آغاز شد.

ورزشگاهی که قرار بود در مدت سه سال با ۵ میلیارد تومان افتتاح شود، بهره برداری اش به دلیل کمبود اعتبار از این سال به آن سال موکول شد و سرانجام پس از ۱۱ سال انتظار در سال ۱۳۹۶ با هزینه ۷۰ میلیارد تومان و با حضور مقامات عالی وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

برات زاده نائب رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی با اشاره به مجهز بودن این ورزشگاه، گفت: با وجودی که این ورزشگاه مجهز و آماده برگزاری بازی‌های لیگ بر‌تر است، متاسفانه از وجود یک تیم فوتبال قوی محروم هستیم.

او  افزود: چمن ورزشگاه وضعیت خوبی داشت، اما چون کمتر از آن استفاده می‌شود خشک شده است.


بیشتر بخوانید


عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: نگهداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند، سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که برای جلوگیری از بلا استفاده ماندن این ورزشگاه به دنبال جذب سرمایه گذار و خریداری تیم و بازیکنان هستیم.

او ادامه داد: برای فعال شدن این ورزشگاه قرار است هیئت‌های ورزشی استان در این مجموعه مستقر شوند تا امکان تمرین ورزش‌های قهرمانی در رشته‌های فوتبال، دو و میدانی و تیر و کمان برای ورزش دوستان فراهم شود.

اگر چه سه سال از بهره برداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند می‌گذرد و تمام امکانات و شرایط حتی برای برگزاری مسابقات کشوری در آن فراهم است، اما به نظر می‌رسد مسئولین هنوز برنامه مدون و جامعی برای استفاده صحیح از آن ندارند که ضروری است این موضوع در سطح ملی پیگیری شود تا با آمدن سرمایه گذار و تیم‌های صاحب نام، این مجموعه ورزشی از حالت رکود خارج شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.