سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهش تولید در خراسان رضوی درطرح مثلث اقتصادی

طرح مثلت توسعه اقتصادی-فرهنگی در خراسان رضوی از مهمترین طرح‌ها به منظور افزایش تولید و اشتغال زایی است که با هدف جهش تولید عملیاتی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به ضرورت معرفی معین‌های اقتصادی و نقش آن‌ها در تولید و اشتغالزایی،به منظور تبیین اقدامات معین‌های اقتصادی و فرهنگی امروز میزگردی با حضور معین‌های اقتصادی و فرهنگی بخش‌های شهرآباد  بردسکن و  سبزوار برگزار شد.

حسن گوهرپور  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی استاندار خراسان رضوی نماد کاملی از همدلی و همسویی ارکان حاکمیت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رسیدن به توسعه است.

او افزود: برنامه‌ریزی شده است که سلسله نشست‌هایی با حضور معین‌های اقتصادی برای تبیین فعالیت آن‌ها برگزار شود که نخستین نشست، امروز به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی برگزار شد.

سرپرست امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی ادامه داد: معین‌های اقتصادی از سرمایه اقتصادی اجتماعی خود برای توسعه منطقه هزینه می‌کنند و اقدامات آن‌ها برای رشد تولید و اشتغال قابل قدردانی است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.