سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن بقاع متبرکه کاشان با اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان

جشن بقاع متبرکه کاشان امسال در دهه کرامت بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در قالب خدمت کریمانه در قالب اهدای یکصد بسته حمایتی ارزاق به اقشار آسیب پذیر منطقه اردهال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم محمودزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: این بسته‌های حمایتی تهیه شده به همت مدیریت و هییت امناء آستان مقدس علی بن امام محمد باقر علیه السلام و ارزش ۳۵۰ میلیون ریال است.

او افزود: بسته‌های حمایتی شامل گوشت، برنج، ماکارونی، شکر، رب، لوبیا، کنسرو تن ماهی، قند و چای است که به اقشار آسیب پذیر روستا‌های منطقه اردهال اهدا شد.

به گفته او، با تشکیل مرکز افق آستان مقدس جلسات متعددی تشکیل و از هر روستا یک نفر به عنوان نماینده مرکز برای شناسایی اقشار آسیب پذیر آن روستا معرفی شد تا توزیع بسته‌ها از طریق این افراد انجام شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه هر سال در ایام دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان پنجم دیقعده برنامه‌های متنوعی در بقاع متبرکه برای بزرگداشت مقام امامزادگان و همچنین جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و حضرت ثامن الحجج برگزار میشد تصریح کرد:متاسفانه در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا اجرای این برنامه‌ها با محدودیت مواجه و با تغییراتی در قالب خدمت کریمانه بصورت توزیع ارزاق در حال اجراست.

گفتنی است کاشان دارای ۱۲۰بقعه متبرکه می‌باشد که بقاع متبرکه علی بن باقر علیه السلام مشهداردهال و، ولی بن موسی علیه السلام راوند و امامزاده احمدبن موسی المبرقع (ع) و شاهزاده ابراهیم بن موسی علیه السلام فین دارای مرکز افق هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.