سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

مردم به رعایت اصول بهداشتی اهتمام بیشتری بورزند

علیرضا آشناگر گفت: کرونا همچنان وجود دارد و مردم باید به رعایت اصول بهداشتی اهتمام بیشتری بورزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه کرونا همچنان وجود دارد و مردم باید به رعایت اصول بهداشتی اهتمام بیشتری بورزند گفت: در شرایط اقتصادی فعلی نمی‌توان با اعمال فشار و ایجاد محدودیت‌های مختلف موجب ایجاد ضرر و زیان برای مردم شد.

او با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان این استان در مدیریت ویروس کرونا کارنامه قابل‌قبولی دارند اظهار داشت: برنامه عملیاتی و راهبردی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای کنترل این ویروس به ستاد مقابله با کرونا ارائه شود.

آشناگر بابیان اینکه در مقطعی که به‌واسطه شیوع کرونا همگی دچار غافلگیری شدیم، کادر بهداشت و درمان با تلاشی مؤثر و سپری کردن روز‌هایی سخت اقدامات ارزشمندی را در راستای کنترل و درمان این بیماری انجام دادند تصریح کرد: نمودار‌های احصاء شده در سطح استان نشان‌دهنده وضعیت کلی نزولی این بیماری و البته در برخی موارد فراز و نشیب‌های موردی در استان سمنان است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بسیاری از آمار‌های ابتلاء و مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس خطرناک در استان نسبت به سایر استان‌های کشور روند کاهش داشته است گفت: با توجه به هم‌جواری سمنان با هشت استان بزرگ کشور که کانون‌های شیوع کرونا بودند، وضعیت این استان با تلاش‌های کم‌نظیر دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به‌خوبی مدیریت شد.

او گفت: ضروری است ضمن بالا بردن سطح آمادگی‌ها به دنبال ارائه راهکار‌های مناسب جهت کنترل این بیماری باشیم و درعین‌حال انجام امور روزمره و زندگی عادی مردم نیز مختل نشود.

استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت اجرای نکات بهداشتی در دستگاه‌های اجرای، پادگان‌های نظامی و اماکن عمومی بیان کرد: همراهی تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان برای تحقق اهداف و برنامه‌های ستاد ملی کرونا در کشور و استان سمنان لازم است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.