سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با بیماری کووید ۱۹

بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با بیماری کووید ۱۹ در استان چهارمحال و بختیاری تشدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با بیماری کووید ۱۹ با توجه به رشد آمار مبتلایان به این بیماری خبر داد.

او افزود: در سوم و چهارم تیرماه جاری ۲۶۰ مورد بازدید از اماکن عمومی استان به عمل آمد.


بیشتر بخوانید: وضعیت شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری قرمز است


جزایری تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش را ۱۱ هزار و ۹۵۰ باب اعلام و اضافه کرد: تعداد کل اماکن عمومی تحت پوشش نیز چهار هزار و ۴۱۰ باب است.

او تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی بازدید شده را ۸۴۶ باب اعلام کرد.

جزایری گفت: طی این دو روز ۷۳۲ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و ۲۱۷ امکنه عمومی پروتکل گندزدایی را رعایت نموده اند.

او به رعایت بهداشت و اصول حفاظت فردی از سوی ۷۳۷ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی اشاره کرد و افزود: همچنین ۱۸۴ امکنه عمومی این اصول را رعایت نموده اند.

جزایری تعداد مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی دارای کارت خوان را به ترتیب ۷۷۶ و ۲۱۰ باب اعلام کرد و ادامه داد: همچنین ۸۲۳ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند.

او همچنین تعداد اماکن عمومی ثبت نام شده در سامانه سلامت را ۲۲۱ باب اعلام کرد و از معرفی ۲۳ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و دو امکنه عمومی متخلف به مراجع قضایی خبر داد.

جزایری گفت: در سومین و چهارمین روز از تیرماه جاری، ۲۸ مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.